Vittorio Santorelli feat. King David : I Am

Full Support : Release Date December 20th 2012

Buy it ! link

Vittorio Santorelli feat. King David : I Am

2012 – Double Cheese Records

Très agréable production Soulful de Vittorio Santorelli avec le chanteur King David.

L’Original Mix:star: est un mélange entre Soulful et Pumpin’ House avec une excellente partie piano.

Le remix de Luyo est beaucoup plus agressif, assez sombre, dans la tendance electro du moment.

Warning:

The contents of this blog are for promotional use only and are not intended to replace purchasing music by the artists for your music collection.
You as a listener, play a crucial role in the survival of any style of music, so don’t forget that artists and labels need your support in the form of purchases.
All tracks of this review are audio extracts only.

VN:F [1.9.22_1171]
Your feedback is important !
Rating: 4.6/5 (8 votes cast)

2 Commentaires

  1. This song is touching and it tells the truth. The lyrics or on time for what we all need in todays crazy times. The singer has an amazing colour to his voice which transends the energy of what we all need. The music is rich and lively with true heart and grove… This is a soul sound emotion of true expression through music.

  2. Questa canzone è toccante e dice la verità. La canzone o in tempo per quello che tutti noi abbiamo bisogno in tempi di oggi pazzi. La cantante ha un colore incredibile per la sua voce che trascende l’energia di ciò che tutti abbiamo bisogno. La musica è ricca e vivace, con cuore sincero e boschetto … Questo è un sentimento suono anima di vera espressione attraverso la musica.

    Questa canzone è toccante e dice la verità. La canzone o in tempo per quello che tutti noi abbiamo bisogno in tempi di crazy. La cantante ha un colore incredibile per la sua voce che trascende l’energia di ciò che tutti abbiamo bisogno. La musica è ricca e vivace, con cuore sincero con grove … Questo è un sentimento suono anima di vera espressione attraverso la musica.

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée.




Ce site utilise Akismet pour réduire les indésirables. En savoir plus sur comment les données de vos commentaires sont utilisées.